RCadvisor.com blog
A Model Airplane in Orbit!?
  • Carlos, my name is William, I live in a small town in the state of Sao Paulo, and my dream (though absurd), a model airplane is put in orbit.
    For years I have been making plans and projects, but never left the "paper" (or rather, corel file).
    If you do not object, I would go some exchanging information to improve my projects and maybe one day, put my model aircraft in orbit, if it's the last thing I do.
    Thank you for your attention and look forward to a return your consent for us to talk about my plans, and its also because I'm interested too.
    Thank you, a hug and even more.
    William Fumagalli
    Limerick, Sao Paulo, Brazil

--------------------------------------------------------------
    Sr. Carlos, meu nome é Guilherme, moro em uma pequena cidade no estado de São Paulo, e meu sonho (apesar de absurdo), é colocar um aeromodelo em orbita.
    Há anos venho fazendo planos e projetos, mas nunca sairam do "papel" (ou melhor dizendo, do arquivo corel).
    Se o senhor não fizer objeção, gostaria de ir trocando algumas informações para aperfeiçoar meus projetos e, quem sabe um dia, colocar meu aeromodelo em orbita, nem que seja a última coisa que eu faça.
    Agradeço sua atenção, e aguardo um retorno com sua autorização para que possamos conversar sobre meus planos, e os seus também, pois me interesso demais.
    Obrigado, um abraço e até mais.
    Guilherme Fumagalli
    Limeira, São Paulo, Brasil
  • (Please use http://translate.google.com)

We all have dreams, big and small. I do not know if your dream is possible. I do know that without trying it will never happen.

I welcome your questions.

Carlos

---------------------------------------------------------------------------
    Nós todos temos sonhos, grandes e pequenos. Não sei se o seu sonho é possível. Eu sei que sem tentar isso nunca vai acontecer.

Congratulo-me com suas perguntas.

Carlos

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion